duminică, 29 noiembrie 2009

London

Asa ca am fost azi pe acolo mai mult degeaba, am jucat invariabil conform algoritmului nenorocit tot cu Gabi, care mi-a dat un whitewash de m-a dat jos din ghete. Gasca am ajuns LOL Apoi am castigat 2 meciuri pe spate si am dat de Finu care m-a rapus si el trimitandu-ma acasa. Ramasi in concurs Vasilache si Ionescu se luptau pentru a intra in primii 4, invingatorul urmand sa joace cu Calin. In finala pe spate Munteanu asteapta la colt, iar finalistul sigur este Gilli care a batut tot pe fata. Competitia insa s-a transformat intr-o proba a calculelor matematice, pentru ca punctele din concurs se aduna cu punctele de la orele jucate in luna precedenta, astfel incat Ionescu sau Vasilache ar putea sa castige premiul pentru primul loc chiar iesind pe locul 4 in concurs, ei avand un bonus de 250 puncte. La fel Gili ar putea castiga si sa ia premiul pentru locul 4, neavand puncte bonus. Toata lumea facea calcule si invariabil pot apare schemele si strategiile, aliantele , un fel de Survivor :) Interesant ca pot aparea situatii in care locurile 4 si 5 la final sa aiba acelasi numar de puncte. Cine o lua premiul de 100 RON ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu