joi, 17 decembrie 2009

Jocul, jocul

Imi pare bine ca am reusit sa fac forumul. Inca sunt la inceput si invat in fiecare zi cate ceva. Mi-as dori sa pot sta toata ziua sa invat mai repede. Mi-as dori sa fac numai biliard toata ziua, insa nu se poate. Anyway, am sa postez acolo reviewuri, videouri si alte chestii. Asha ca pe blog am sa scriu mai mult despre Joc. Am inceput sa vad bilele mult mai bine in ultimul timp. Am inceput sa ma obisnuiesc cu tacul, cu fizica lui si am inceput sa trec lovituri la sectiunea automatisme.Cu cat ai in arsenal mai multe lovituri aproape automate, cu atat mai li ber te simti . Mai putina presiune. Intr-un joc de bila 9 probabil de cele mai multe ori sunt una sau 2 lovituri mai grele.Daca te-ai concentra Creierul poate face mult mai multe operatii pe secunda decat am incerca noi sa controlam constient. Trebuie insa sa ii dam niste imagini vizuale. ceva de genul " cere si ti se va da". Imi place foarte mult, parca am o mai mare placere de a juca biliard asa. Eu sunt cam dezorganizat si inchistarea intr-un sistem cu pasi stricti pana la urma ma "strange", ma limiteaza.
Uite o experienta interesanta pe care o puteti incerca : setati o lovitura. Uitati-va de sus si spuneti : trebuie sa introduc bila acolo si trebuie sa trimit alba spre directia cutare. Apoi va asezati in pozitie si fara sa va uitati la bila alba ramaneti cu ochii pe bila obiect. Cateva miscari de incalzire si trage. E interesant sa vedeti daca puteti sa trageti fara sa faceti nici o ajustare constienta, fara sa va ganditi unde trebuie sa loviti bila alba. Ca si cum ai deschide lumina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu