miercuri, 10 decembrie 2008

Tacul meu

Dupa ce m-am gandit, si m-am mai gandit, am hotarat sa pastrez tacul Bear !!!
Pentru ca gripul cu ata nu imi convine deloc (imi aluneca din mana,poate pentru ca nu strang tacul tare atunci cand lovesc) , si daca tot nu mai facusem niciodata asta, l-am trimis la Seyberts pentru a imi schimba gripul cu unul din piele, manat si de spiritul de aventura pe care o presupune aceasta actiune. Partenerul meu pentru aceasta incercare este Ovidiu, care s-a indurat sa renunte pentru cateva saptamani la tacul care i-a adus atatea succese, pentru un binemeritat tratament de infrumusetare ce presupune refinisarea lacului exterior si schimbarea gripului tot cu unul de piele.
Am vrut initial sa pun o piele de soparla de culoare neagra ( lizard skin ), insa dupa aceea m-am sucit si am ales o alta, tot de soparla, dar cu model negru/maro, ceea ce mi s-a parut mult mai interesant, si cred ca va da o nota originala tacului.

Probabil ca o sa mai imi iau un shaft Z de rezerva cu o pastila Moori Soft ( mult laudata de insusi Ralf Souquet ) pentru a avea mai multe optiuni la indemana.

Am rezolvat si problema tacului de break/jump ,pentru ca ezitam intre Bear si Stinger. Pana la urma a primat partea sentimentala, pentru ca Bearul mi se pare frumos rau, asa ca nu ramane decat sa mai vand McDermottul si la inceputul anului viitor sa fiu gata inarmat pentru luptele ce vor veni !!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu