joi, 29 ianuarie 2009

A venit comanda de la Seyberts

Ei uite ca a dat bunul Dzeu si a venit pachetul de la Seyberts !!! Intr-adevar, chiar daca am asteptat mai bine de o luna, pana la urma totul a iesit cu bine, refinisarea tacului lui Ovidiu e ireprosabila, iar pielea este cea mai frumoasa si mai speciala pe care am pus eu mana vreodata, se simte foarte bine si tacul nu aluneca deloc. Pana la urma au schimbat culoarea tacului ( era un maro mai roscat si acum l-au facut maro deschis ) si se potriveste de minune cu pielea alb negru si tente de gri. Uite ca asa am mai invatat cateva lucruri, si as putea trage cateva invataminte in cazul in care mai trimit ceva vreodata la reparat :
- in urma refinisarii se poate schimba culoarea lemnului, daca tacul actual are lemnul vopsit
- de asemenea s-ar putea sterge logoul cu marca tacului, atunci cand se ia stratul de lac, si daca nu e trimis la firma care l-a si facut, nu se poate pune la loc
- inainte de a trimite tacul toate detaliile trebuie stabilite in materie de pret, operatiuni ........
- pielea exotica ( soparla, elefant, rechin ....) costa cel putin 160-200 & cu tot cu manopera

Intre timp mi-am comandat si tac de break/jump tot de la Dave Albrecht, cred ca va fi un adevarat monstru, manerul va fi din purpleheart (un lemn foare bun , solid, cu o densitate mare) iar partea de sus va fi din abanos, o sa si arate marfa rau impreuna ! De fapt si tacul de joc si cel de spart vor fi facute din esente cu densitate mare, care sper sa imi aduca o lovitura solida si un feeling foarte bun. Din tacul de joc am eliminat orice fel de plastic, butt-ul va fi lemn din cap in cap , singurul intrus va fi infiletarea, nu o sa am nici greutate in spate, doar lemn.
Ca shafturi am ales specialitatea lui Dave, o combinatie intre artar si purpleheart, pentru tacul de joc va fi de 12,25 mm, iar pentru cel de spart 13,5 mm cu pastila white diamond.


Insa abia acum incepe partea grea, ca incepe asteptarea, cred ca mai dureaza 4 luni pana o sa le am.

2 comentarii:

  1. Sa inteleg ca vei renunta la Z2 in favoarea shaftului Dave? Interesanta alegere... nu atat prin prisma faptului ca iti schimbi tacul ci tocmai pentru ca alegerea este una mai neobisnuita! Si pentru ca tot veni vorba de tacuri... desi sunt sigur ca nu iti este strain site-ul imi permit sa-ti cer o parere despre tacurile d-lui Dominiak... http://www.dominiakcues.com/index.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am vandut Bearul cu tot cu Z si am zis ca daca tot iau buttul de la Dave sa incerc si shaftul, este cumva tot pe principiul Z, ca si forma (taper)sau constructie( din mai multe bucati), numai ca este solid, fara goluri ca la Z sau 314 ( aceste au spre varful shaftului milocul golit pentru a reduce greutatea si astfel deflectia bile albe). Astept o lovitura foarte solida datorita esentei de purpleheart din el si un feedback excelent. Am vazut siteul Dominiak, in principiu shaftul este cam ca al lui Dave numai ca este din artar si nu are parti goale, cel putin asa declara el. Butturile care au mijloc laminat din 8 bucati seamana ca si constructie cu seria 5k sau Ikon de la Predator. Si eu am mers pe principiul asta cumva, numai ca mijlocul butului de joc va fi din purpleheart dintr-o singura bucata, ceea ce cred ca ii va da tacului o lovitura foarte solida.
    Cat priveste Dominiak, cred ca ar trebui sa fie destul de solide (stiff.Uite aici un link de pe un forum unde s-a mai discutat despre ele : http://forums.azbilliards.com/showthread.php?t=95130&page=3&highlight=dominiak

    RăspundețiȘtergere