luni, 21 iunie 2010

Jocul

Am plecat de la Slobozia cu impresii contradictorii legate de joc. Pe de o parte am inceput sa simt bile din ce in ce mai multe si mai complexe, pe de alta am avut probleme in a ma concentra si am ratat multe bile decisive 9 si chiar 10. Pana la urma cred a fost un conflict intre motivatii, cea de a castiga si cea de a ma relaxa si a trage cateva beri reci. Oricum nu mai exista rautatea aia, foamea de a castiga fiecare frame, fluturasii in stomac vorba lui Tattaie ... Cred ca neinvestind timp in antrenament nu simt nevoia de a imi impune vreun standard deocamdata. Si asta chiar daca este relaxant in general, se vede la bilele importante sau usoare. Revin la inceput, depinde de ce iti doresti. 
Mergeam la targ pe vremuri cu bunicul si a vrut sa cumpere o capra. Il intreaba pe mosu cat lapte ii da si ala zice " Tarus ii dai, tarus iti da ". N-a fost chip sa scoatem de la el altceva si pana la urma am luat-o dupa ce am inteles ce inseamna. Asa e si la biliard, daca nu te hranesti antrenandu-te mult calitativ, nu ai cum sa joci la un nivel superior in mod constant. Daca nu te antrenezi, nu te astepta sa fii vreun mare campion.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu