luni, 22 noiembrie 2010

La bile


Am fost sambata la Sun Plaza cu Vasilache. Am pierdut strans toate seturile, dupa acelasi tipar. Luam avans, 3-4 in fata, dupa care Tataie intra in priza si ma termina. Greu cu mosii astia domne. Am jucat destul de bine cu 314, desi am probleme la balans inca. Nu reusesc sa stau bine pe lovitura, ma simt nesigur. NU fac balansul pana la capat mereu.

Ieri am fost la Kings si am facut un ring de bila 10. Coca, Nicholas... Am jucat binisor la inceput dupa care am obosit. Am ratat la bile decisive de nu imi mai aduc inainte cate. Nu ma pot motiva sa dau atentie mare la fiecare bila si sa fac lucrurile asa cum ar trebui.

Am gresit si la tintirile cu efect, la un moment dat tinteam ca la OB2 si normal nu bagam nimic. Am prostul obicei de a face priza prea aproape de alba (capatat de la Artemis, ca sa compensez deflectia). La tacurile cu deflectie mica trebuie o priza mai lunga.

Oricum mi-am propus sa ajung in Kings la concursul lui Pasarica sambata. Un test de vointa. Vreau sa joc ca in vremurile bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu