luni, 20 decembrie 2010

Kings 8 Ball

Am fost sambata cu speranta ca se va intampla ceva notabil si poate o sa inchei anul intr-o nota optimista. Sortii n-au fost favorabili si am avut un meci greu din prima cu Coca. A inceput bine cu break si am plecat de la 0-1. Am incercat sa ma motivez , sa intru in starea de concentrare si aproape am terminat masa dar m-am lasat putin prost pe ultima bila. Am ratat insa am mai primit o sansa si s-a facut 1-1. S-a ajuns la 3-2 pentru mine dupa un joc disputat. Acum asta era un moment important, avand si spargerea. N-am pus destula presiune pe bile si n-a intrat nimic, apoi a urmat masa si am ajuns cu cutitul la os dupa ce am pierdut si pe urmatorul. La 3-4 ne-am tot jucat in safeuri si pana la urma am concretizat si am egalat. La 4-4 am avut prima sansa dar m-am grabit si am ratat. Apoi a cedat el presiunii si a ratat. N-am reusit sa ies de la 4 la 7 bine si m-am lasat prea in unghi, apoi foarte prost pe 3. L-am reusit dar m-am lasat oribil pe 8. Am incercat cu manta insa n-am reusit si am fost executat. pacat, 1 centimetru la 8 putea schimba ziua asta.
Al doilea meci cu Vali am inceput tot de la 0-1, dupa breakul lui. Am fost in mana al doilea joc dar am ratat breakul. Totusi n-a avut inima sa se distanteze si s-a facut 1-1. Aici am gresit safeul si m-a pedepsit cu masa si apoi am cazut. La 3-2 am avut sansa sa egalez dar nu mai eram in meci. Odata pierduta concentrarea a fugit si increderea. la 4-2 am ratat 8 si asta a fost. Desi el a jucat impecabil si a bagat din orice pozitie, am sentimentul ca puteam mai mult decat atat. 

Am avut mai multe momente care imi dau speranta ca imi pot reveni, dar trebuie sa imi gasesc o motivatie mai puternica, sa simt din nou "foamea" de biliard, sa ma lupt cu fiecare bila, fiecare centimetru ... 

2 comentarii:

  1. Mad,

    De ce nu ai jucat in ordinea 3, 4, 7? Prima lovitura ar fi fost mai usoara la 3, in buzunarul de colt, si ai fi ramas mai aproape de 4, cu o manta. Apoi iesirea de la 4 la 7 putea fi chiar la fel ca in schema, tot ai fo ramas mai bine la 8.

    Stiu ca este tardiv, dar daca schema este corecta, eu as fi mers pe o lovitura de procent mare la 3 in locul unei lovituri grele la 4.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu puteam sa dau decat la 4, era blocat catre 3 si 7.

    RăspundețiȘtergere