duminică, 1 aprilie 2012

Campionatul National etapa 1

66 de jucatori s-au aliniat la start ieri la club Sereno pentru prima etapa de campionat national zona Muntenia. Avand decat 8 mese la dispozitie, cei din federatie am avut de luat o decizie grea ori sa jucam primul la 5, sa terminam mai repede sau sa jucam primul la 7 , sa respectam jocul de biliard dar sa dureze mai mult. Am ales a doua varianta si ultimul meci s-a terminat la ora 22.00 A fost obositor dar si frumos in acelasi timp. Aproape toti participantii au avut o tinuta exemplara, au strans din dinti si au jucat biliard. Trebuie mentionati la capitolul fair-play dl Turigioiu Valentin care s-a retras pentru a putea juca pe schema de 64, Gabi Visoiu si Augustin Viziru care au acceptat sa joace un meci de calificare pentru acelasi scop. Augustin a castigat 7-4. Eu am reusit sa raman in concurs, in primul tur am castigat greu la Iliescu Nicolae, dupa ce am condus 6-2, m-am vazut egalat dar am reusit sa iau ultimul joc. Am pierdut apoi 7-4 la Manolea Alex, desi am jucat bine pana la 4-4 atunci cand am ratat sansa de a termina masa. In sfarsit ultimul meci de ieri am castigat greu cu fratele Minca Andrei, 7-5. Dupa ce am condus 3-0, m-a egalat la 3, apoi a fost 5-5. Au mai ramas 32 de jucatori in concurs, de la primii 16 se joaca eliminare directa.

La Iasi, Amarinei Liviu a castigat prima etapa pentru zona Moldova de Nord.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu