sâmbătă, 5 mai 2012

CN Biliard - Etapa II

Am inceput ziua fara mari pretentii la cat m-am antrenat in ultimul timp
. mai mult cu organizarea, servici samd dar nu pot, si nu voi renunta la a juca in concursuri. Asta ma stimuleaza si biliardul este cel mai sincer detector de miniciuni din cate exista. Pentru ca se vede imediat daca esti fricos, sinucigas, curajos, perfect controlat... Cel mai important  este sa joci la cel mai inalt nivel pe care ti-l permit calitatile tale. Era 0-4 cu Ovidiu Turcoane si eram fara speranta. Mi-am luat timeout si am reusit sa schimb cursul jocului. Am facut 5-4 , si cand era bagat in corzi m-am relaxat si l-am bagat in meci din nou. la 5-6 termin masa dar ratez 9. Stiam ce trebuie facut , dar parca exista un pitic pervers,mic si rau in subconstient care ne da peste mana :)  Apoi trec pe spate si cu tanarul Mihalache ma trezesc condus 2-0 fara sa pot tine tacul in mana. Foarte interesant cand esti la pamant cum uiti pana si cea mai simpla iesire. A fost nevoie de o combinatie sa reintru in joc si sa dau drumul la mana. Am castigat 7-2 si am intrat la lupta corp la corp cu Moraru Dan (7-5) , Minca Andrei (7-6) si Damian Mihai (7-5). Am fost inspirat, bun, idiot, slab,batran, tanar, norocos. M-am tarat ca soldatul Svek la frontiera dar pana la urma m-am calificat in primii 16 !
Performera etapei este Cristina Chirita care s-a calificat in primii 16 dupa un parcurs infernal :
7-6 Vasilache Alexe
6-7 Bojica Virgil
7-6 Oprea Cristi
7-6 Carp Razvan
7-6 Turcoane Ovidiu
Multumiri clubului Kings pentru implicare si suportul acordat.
La capitolul dezamagiri : Mai sunt jucatori, ca sportivi nu ii pot numi, care nu inteleg pur si simplu ca aici, in concursurile oficiale trebuie o anumita tinuta, care inseamna in esenta respect pentru joc, pentru ei insisi si pentru partenerii de joc.


Primii 16 calificati pt a doua zi la etapa II de campionat national pe zona Muntenia:
Pe fata:
1. Ion Gabriel
2. Grigorescu Bogdan
3. Coca Isidor
4. Ungureanu Aurelian
5. Dumitru Eduard
6. Maican Raul
7. Viziru Augustin
8. Calesu Alex
...
Pe spate:
1. Toader Marian
2. Chirita Cristina
3. Dragne Iulian
4. Neaga Costin
5. Jumara Ionut
6. Braga Mihai
7. Ovidiu Cristea
8. Visoiu Gabriel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu