duminică, 3 iunie 2012

Sereno Open

35 de jucatori au venit de dimineata la Sereno ...
Am venit deschis si cu o atitudine buna. Primul meci a fost cu prietenul Mihai Damian de la Slobozia, postavul era nou-nout la masa 1, niciunul nu mai jucase pe el.  Am inceput bine si am facut 4-0 repede. La scorul asta m-am lasat cam prost la 4, era relativ aproape vedeam cam 80% din bila. Asta era un moment foarte important, era la colt si nu aveam voie sa il las sa se ridice. Puteam sa incerc un safe foarte bun, dar am dat un fel de masse insa pe postavul nou  nu mi-a iesit. Curand a reintrat in meci si s-a facut 4-3. Mi-a dat sansa sa iau jocul si aici s-a rupt din nou, am castigat 7-3. Al doilea meci a inceput cu adversarul spunandu-mi ca o sa am un meci usor, ca e incepator ... Pur si simplu urasc chestia asta si am intrat deconcentrat, m-am chinuit pana la 2-2 , i-am dat un 9 si 8 cu 9 cadou. Am schimbat tactica si l-am tinut in safe sau l-am lasat sa inceapa mesele stiind ca n-are cum sa faca masa. Asa am dat la mese de 4-5 bile. Am castigat 7-2 si urma meciul cu Raul. Eram destul de increzator ca o sa fac un meci bun cu el, n-am facut nimic special sa imi ridic agresivitatea, cred ca aici e problema asa cum am pierdut si raceul de anul asta. El in schimb a intrat foarte montat. La incalzire a mers bine, am dat cu multa incredere si mana/ balansul mergeau f bine. Am spart primul si aveam un 1 greu pe toata manta. Am dat sa  il bag dar a ramas si mi-a facut masa. Apoi totul a mers impotriva , el a jucat foarte bine ce a ratat mi-a ramas ciudat, ma simteam ca si cum eram intr-o groapa cu noroi si nu puteam sa ies. Pe la 5-0 am avut prima sansa sa fac o masa, am bagat un 2 greu, un 4 greu dar n-am reusit sa ies bine la 8. Am luat-o 7-0, nu cred ca imi amintesc cand am mai pierdut asa rau. Apoi norocul meu am cazut cu Braga. Primul joc a bagat alba si mi-a ramas combinatie destul de usoara. Nu reusisem sa imi revin psihic si am ratat-o, la 0-1 am mai avut o sansa dar nu mai stiu ce am ratat. La 0-3 am ratat breakul, in loc sa iau prelungitorul m-am chinuit sa ma intind. Primul punct l-am facut la 0-5 cand am facut break pe mana mea. Nu aveam oricum forta sa ma mai bat, am mai ratat o combinatie  ... Oricum in afara de primele 2 jocuri el a jucat perfect. Asa am terminat in genunchi turneul, desi am jucat mai solid, am ratat examenul cu jucatorii buni.
ne vedem la Kings Club saptamana viitoare, pentru etapa 3 a Campionatului National.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu