sâmbătă, 13 octombrie 2012

Updateuri 1

Am trecut pe Predator P3 Golden Oak tot cu Z2. Este putin mai rigid decat Dominiakul si sper sa ma ajute. Ultimele zile am dat destul de bine cu el. Sper sa imi dea o motivatie mai mare pentru finala din noiembrie dupa ce am incheiat in zona Muntenia pe locul 5-6, destul de onorabil zic eu.
Excursia la World Pool Masters a fost incredibila si n-am avut timp sa sedimentez totul. Imi pare rau ca nu mi-am luat laptopul acolo, am scris de pe telefon si mergea f greu.
Ca sa inchid gura prostilor n-am fost nici pe banii federatiei si nici n-am primit 20.000 $ de la bulgari asa cum am auzit ca se vorbeste prin targ.
Polonia e interesanta, la infrastructura mi se par in urma noastra ceva gen 1998 pe la noi. Umpic prafuita dar cu un aer din asta burghezesc. Inca n-au trecut la euro, zlotul este 1,5 RON preturi okeiute. Nu se fumeaza in locurile publice, berea lor e foarte buna. Centrul varsoviei este super, parca ma simteam in 1400 ceva de gen.
In sfarsit pe la 16.00 am plecat mai multi spre Kielce, cu un microbuz pus la dispozitie de Mr. marcin. Si ce drum de cosmar, 180 de km i-am facut in 4 ore. O aglomeratie incredibila si rare suprafetele cu 2 benzi pe sens. Am pierdut primul meci in care Ralf a pierdut la Sniegocki. vestea a cazut ca un bumerang. Chiar am vorbit in masina si nimeni nu le dadea sanse polonezilor. Organizarea frumoasa, intr-o sala de sport. De exemplu la cererea Matchroom, organizatorii au trebuit sa acopere tot tavanul aflat la 20-30 m cu mocheta, pentru a nu permite luminii sa intre in sala prin multele ochiuri.  O singura masa, totul inregistrat cu atentie cu 2 camere mobile, una fixa deasupra, un alt operator cu camera pe umar si o macara. Pe structura metalica erau si ecrane ca spectatorii sa poata vedea exact inregistrarea. Jucatorii fugeau repede si n-am avut timp sa stau cu ei de vorba, desi mi-as fi dorit. Singurul a fost Ralf cu care am stat la masa ceva timp. Era putin dezamagit de acest sezon, cel mai slab de cand este pro.
Pagulayan e incredibil de haios. Suna un telefon in meciul cu Hundal cand era ala pe lovitura si zice : " E frate-miu. mersi frate ! " Mai trece un timp tot pe lovitura lui Hundal suna alt telefon. Alex : "E celalalt frate, din alta mama ! " In hohote generale de ras Hundal zice : "Ai familie mare, nu ? Data viitoare o aduc pe a mea sa vezi cati suntem ! " Extrem de dezinvolt Pagulayan a castigat in fata unui Hundal bun, dar destul de crispat, poate avrut sa fie cat mai in zona, dar nu i-a iesit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu