miercuri, 6 februarie 2013

Ce s-a mai intamplat

Preocupat cu o actiune de familie am iesit putin din sfera netului si a biliardului. Batranelul Bustamante a iesit campion la general la Derby City Classic, dupa ce a iesit primul la Banks, locul 2 la One pocket si in primii 7 la bila 9 ! 20000 de coco sa fie primiti :)
 
Am ratat cel mai mare concurs din Romania ultimilor 10 ani dupa nr de participanti, peste 100 de jucatori din toata tara au venit in weekend la Sereno ! Multi jucatori in forma, revelatiile turneului sunt Popa Bogdan ( invingator la Viziru) , Tudor Daniel care i-a scos pe Raul si Auras si sniperul meu Dan Moraru cu o serie senzationala de victorii la Viziru, Chiritoiu, Ladany si Ovidiu Cristea !!!
Mi-a placut si Cristina cu un joc precis si foarte determinat, am vazut ca a revenit de la 3-0 si a castigat 5-3 cu Teo Popescu
 
Pana la urma Babken a castigat finala cu Braga, cu un joc ceva mai exact si mai atent. Felicitari fratelui nostru mai nou si cetatean roman !
Locul 3 Tudor Daniel
Locul 4 Dan Moraru
Locurile 5-8 Ovidiu Cristea, Alex Florescu, Bogdan Popa, Aurelian Ungureanu
Locurile 9-16 Nicu Sebastian Lazurca, Chiritoiu Liviu, Manolea Alexandru,
 George Popescu, Mihai Damian, Marius Ene, Ionut Ionescu, Raul Maican

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu