marți, 24 septembrie 2013

Stiri pe scurt ;))))))))))))))))))))

Filipine a castigat Cupa Mondiala la Dublu pe greselile olandezilor Van Den Berg si Feijen. 10 -8 si Orcullo/Van Corteza au umflat o gramada de bani :)

Ciprian Gandac a ajuns in finala prestigiosului turneu Matador de la Paris, unde a fost invins dupa ce a condus 4-1, cu 8-6 de catre Imrad Madjid

Am luat struguri, am facut vinul ... Aveti grija la piata se fura, daca nu reusesc la cantar ( rar, tre sa fii mai tigan ca ei), te fura la bani. Nu dati banii niciodata pachet, ci bancnota cu bancnota :))) 

Sambata si duminica in direct de la Sereno pe GSP semifinalale cupei Mosconi de Romania. Eu, Ovidiu, Augustin si Costin ( Steluta) aparem sambata cred de la 14.00 impotriva echipei Piratii ( Munteanu, Danilo, Tudor Daniel, Vlad Balas). Duminica Sereno Killers vs Oile Negre 

N-am vorbit de turneul de la Sereno, nu mai e stire dar : Am castigat cu Stere si Birarutu primul bine al doilea greu. Cu Son am dat chix la 1-1 sa fac 2-1. M-am dus pe tobogan. Cu Manolea am ratat 10 de 3-1 si m-am dus la gara. Dureros ca am cedat asa asa cum imi place mie sa zic dupa Budha : Asteptarile aduc suferinta. M-am pregatit ok pentru turneu atat odihna, mancare , hidratare ... si cred ca m-am asteptat sa fie bine, sa nu fie rau LOL Nu stiu complicat e creierul asta. Nu exista scurtaturi in biliard. Tre sa iei bilele la rand tata, asta e tot secretul

 Mi-am revenit si o luam de la capat :) M-am antrenat la Titan cu Mariusica Birarutu si merge bine joaca. Vedem sambata, am promis unui coleg ca o sa castig la simplu in semifinala si in finala :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu