marți, 28 ianuarie 2014

Sereno Champions League

Am avut ceva probleme si nu am putut participa la aceasta editie de Sereno. desi o asteptam asa mult dar ce
sa faci. Nu te pui cu Creatorul cand te pune la colt.
Va trebui sa fac ceva schimbari, pe biliardforum am scos cate ceva din trusa la vanzare. 


Revenind la concurs, peste 80 de jucatori s-au aliniat la start din toata tara. Babken si-a tras partea leului si incepe in foarta acest an dupa finala castigata cu Ovidiu Cristea. Am stat pe telefon toata ziua cu baietii si am aflat multe picanterii si rezultate la cald. 
Locul 3 tanarul Ionescu Danilo care se pare ca s-a maturizat putin si devine un jucator extrem de greu de batutu. Locul 4 din Timisoara
Florean Stelian.
Album foto 

Rezultatele le aveti mai jos asa cum le-am primit de la organizatori :






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu