sâmbătă, 3 mai 2014

Schimbari

Am tot modificat greutatile de la tacuri, mi-a intrat febra asta in cap. Cred ca e de la batranete :) Mai intai am facut tacul de joc mai greu, apoi am scos de tot greutatea la Oxygen. Pana la urma am mai jucat putin si am revenit la greutatea cu care a venit si cu care am castigat 2 turnee la inceputul anului. Si asa o sa ramana ce naibii m-o fi apucat. Am schimbat mai multe pastile si m-am oprit la Kamui Brown soft. 
De cele mai multe ori, raspunsul este in interiorul nostru si nu in exterior sper ca mi-am invatat lectia 
Acestea fiind zise am scos si greutatea de la mezzul de spart cu shaft H. de cand l-am luat nu prea am spart ok, adica nu cum as vrea eu, nu prea puteam sa accelerez bine cu el si parea prea rigid. 
Am desfacut greutatea de tot era de doar jumatate de oz dar foarte lunga din aluminiu si cred ca taia mult din vibratiile tacului. acum este undeva la 19,75 oz, foarte pe fata cu shaftul de peste 5 oz. Acum balansul este foarte usor de facut si viteza de lovire este superioara. Controlul pe alba demential, wingball si tot tacamul.  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu