miercuri, 22 octombrie 2014

Ultima etapa nationala

La Sereno am fost extrem de obosit si nu prea m-am simtit foarte ok. Am castigat foarte greu cu Alecu, dupa ce nu am reusit sa ma desprind, am gresit mult la ultimele bile si m-a penalizat. La 6-5 a inchis o masa frumos cu lovituri cu manta. Ce inseamna biliardul asta, la concursul trecut simteam ca pot sa bag orice bila si la 6-6 cu Alecu nu mai eram sigur pe nimic. Am castigat la 3 greseli, masa era foarte grea si nu eram in stare sa o fac. 
meciul urmator a fost si cel mai interesant, am profitat de un Braga destul de apatic la inceput, si am condus 3-0. Din pacate 2 greseli la 3-0 si 3-1 si mi-a facut mesele plus break. La 3-3 am facut si eu break. Am vrut sa imi iau time dar am zis sa mai astept putin. A facut el 4-4 si am luat pauza. Eram acolo in meci dar nu am reusit sa fiu si energic. Fara vlaga cumva. De la 5-4 pentru mine am avut sansa in fiecare joc dar nu am reusit sa inchid meciul, el nu prea a mai gresit si am pierdut 7-5. Ar fi fost buna victoria asta de moral dar asta e. Pe spate cu manusa desi am condus 2-0, dupa ce am ratat 6 totul s-a daramat, el a inceput sa ma toace, ma lasam safe, ori dadeam dupa bile din safe si le lasam combinatii cu 10. Nu am mai putut sa revin si concursul s-a incheiat. 
Desi Federatia nu a dat clasamentul oficial inca, se pare ca am reusit sa ma clasez in primii 10, si astfel sa ma calific la finala nationala de anul asta. M-a scos rezultatul de la TAc Biliard ca sa  zic asa :) 

Un comentariu: