vineri, 13 martie 2015

Din nou pe linie

Am cam suferit in ultimul timp, nu prea mai jucam
cine stie ce, mai ales din punct de vedere lovitura, balans ... Impins de la spate de Alecu am facut testul de la PAT ,pe mesele de la TAC si ce sa vezi ca reusesc din nou sa stau cat de cat pe linie si sa nu misc lovitura. Calitatea loviturii a crescut foarte mult fata de acum 3 saptamani, sper sa ma tina dar deocamdata ma bucur de prezent ;)))) Nu sunt nemtii astia prosti degeaba. Am mai facut driluri din PAt dar niciiodata pe toate pentru punctaj. Pe mine m-a ajutat, marti la Kings am jucat bine si cu Mitrana si cu Oprea cu care am si castigat . In sferturi am pierdut fara sa imi dau seama ce s-a intamplat. Aseara la concursul intern de la TAC am jucat din nou bine, m-am acomodat si cu pastila G2 hard, mi se pare ca merge din ce in ce mai bine.
Primul meci a fost frumos, cu breakuri si mese ok de fiecare parte cu Micutzul vali valau. la 6-6 am facut break , mai departe am castigat cu Andrei Ionescu si semifinala cu Tomitza care il batuse destul de clar pe Calesu. Am dat multe lovituri grele si de distanta ceea ce m-a bucurat.
Finala cu Auras a fost frumoasa si grea, asa cum ma asteptam. Am inceput ceas cu 2 mese legate. Apoi el a facut break si masa reactionand ca un jucator foarte bun. Aici a fost si unul din momentele jocului, am facut 3-2 dupa un joc mai lung. Am ratat prosteste masa de 6-3 si mi-am facut viata grea. Din fericire la 6-4 karma a tinut cu mine si dupa mai multe ratari si safeuri a ramas 9 pe buzunar si am rasuflat usurat. Chiar daca pierdeam nu as fi fost suparat am jucat cat am putut si cel mai important am reusit sa raman modest pe toata durata turneului si 80 la suta din lovituri am ramas cu ochii unde trebuie.

maine la BKO Gold, cel mai tare turneu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu