miercuri, 3 iunie 2015

Concurs de antrenament TAc Biliard - vineri

Am fost vineri seara la Tac sa joc desi nu mai am lentile si cand ma aplec pe bila vad far
a ochelari, stiam ca nu o sa performez foarte bine, dar trebuie sa ma mentin in forma. Este greu dupa o zi de munca dar pasiunea este pasiune. Desi cu o zi in urma la antrenament jucasem foarte bine, de la primele bile am simtit ca ceva nu este in ordine. Greu biliardul niciodata nu poti sa crezi ca il stapanesti. Am castigat primul meci cu Alecu, cu emotii pentru ca sovaiam la fiecare bila. desi el a jucat cu tacul de spart ( a si castigat 2 meciuri din grupa si era aproape sa se califice). meciul 2 cu donul Stelian, un domn simpatic, la a doua tinerete ;))) care m-a imbatranit dupa ce m-a chinuit serios. In primul joc mi-a dat o combinatie futurista, dar asa a vrut sa dea, jocul doi am ratat 7 si a terminat masa, ... in curand s-a facut 4-1 pentru el. Parca fugeau bielele de mine si simteam ca nu am nici o sansa. Acum eram in pericol sa nu mai ies din grupe la 1-5. M-am dus la baie si ma rugam sa mai iau macar un joc. Eram mai mult dezamagit si nu suparat de scor ( poti sa pierzi la oricine pana la urma) ci pentru ca ma afecta si imi era frica de bile.
Am venit inapoi , am inceput sa respir si sa ma gandesc doar la lovitura. Si zeii biliardului s-au indurat de mine , am inceput sa fac mese si pana la urma am castigat 5-4. Chiar daca pierdeam m-as fi bucurat ca macar am jucat spre final. Am castigat si urmatoarele 2 si am iesit pe 1 in grupa. In sferturi am dat de mario si eram sigur ca o sa ma bata rau. pana la urma a fost cel mai bun meci, chit ca imi cadea capul de somn. Am facut prima masa, apoi in jocul 2 am ratat si a ramas safe, a facut fault si avem 2-0. O mica sansa i-am dat si a facut imediat 2-1. cand credeam ca se face 2-2 prind sansa la masa si o inchid. Eram la 2 jocuri de semifinale, cat s-a dus el in time-out ma gandeam eu. Si am fost atat de aproape ... Am facut o masa greuta cu o iesire superba la 6. mai aveam o iesire simpla la 7 dar alba a rulat foarte mult si am ramas in sparte la 9. Cate sanse erau. prea mult efect lateral si am schimbat unghiu. Am atins 7, era sa il bag dar a intrat alba. La 3-2 am dat dupa 7 din 1 si a intrat alba. la 3-3 am inceput masa, am ratat 4 prosteste dar a ramas safe. Am mai inceput o data dar am ajuns in unghi mare la 9. Am stat prea mult sa o pitocesc si pana la urma am ratat. Nici o sansa de la mario in ultimul joc si a trebuit sa ma declar invins. Multe bile frumoase, iesiri pretentioase, dar a lipsit increderea si finalizarea si poate ceva sansa.
Pana ma operez mi-am propus sa ma antrenez pe pasii loviturii, sa fiu in forma cand va fi gata laserul :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu