miercuri, 26 august 2015

Pușcă noua :)))))

Am renunțat la tacul custom dubla Chuck Starkey deși cu un feeling deosebit și am câștigat câteva turnee, victorii la jucători foarte buni, prea ușor și nu puteam sa joc multe bile cu el, asa cum dau cu Z. Am jucat cu z3 de la Tat Biliard și mi-am dat seama ca nu am cum sa mai fug. Trebuia închis cercul deschis în 2003 cu Z2...
Poate ca.nu o sa ajung niciodată campion național dar ce bile dau cu el e senzație. Am mai găsit câteva bucăți din singurul tac care mi-a plăcut cel mai mult în ultimii ani, Predator LE 3, abanos veritabil,  piele in
relief, mai greut asa. Nielsen a fost drăguț sa îmi selecteze cel mai greu tac natural fără greutate, e undeva la 19,5 puțin pe față și e
senzație. G2 Hard și e nebunie ce bile am dat cu el. Sunt fericit ca pana la urma am ajuns la cel mai bun tac pe care l-am avut pana acum
Am făcut o înțelegere cu Alecu sa îmi dea la cap dacă ma voi gândi vreodată sa îl schimb
 Sâmbătă voi fi la Constanta pentru Black Sea Cup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu