miercuri, 2 decembrie 2015

La concurs de 1 decembrie

Am fost sa ma distrez nitel la concursul de BKO Amator aseara de ziua romanilor. Fiind inscris la Pro, am fost bagat in grupa de foc, din care s-a calificat doar unul. Format greu pentru noi cei asa zisii profesionisti care ulterior trebuie sa dea si pe piramida 1 pana la 6 avantaj. Anyway, avand in vedere berile transbordate de ziua nationala, m-am comportat chiar bine, cu victorii la Alicus si manusa ucigasa, infrant de Auras care a si castigat grupa la golaverj, eu, el si Alicus avand 2 victorii fiecare.
Merge din ce in ce mai bine cu tacul tunat, logic ca mai sunt multe de ajustat dar mi-a stabilizat mult jocul. Am facut si greseli copilaresti, dar dupa a treia  bere chiar nu a mai contat. Chiar m-am distrat ieri si asta e cel mai important.
Vedem la turneele mari cum o sa ma comport, deocamdata sunt multumit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu