marți, 26 aprilie 2016

On Cyborg review

Cea de spart este foarte misto ... Tare dar elastica in acelasi timp, nu stiu cum au facut astia. Cand am instalat-o nu a ramas praf cand luam din ea la strung, ci fasiute. Se lucreaza extrem de usor cu lama pentru o pastila de spart/jump. Imi pare rau ca nu am gasit 2 roz sa imi pun si pe jump, dar la tacul de spart am constatat ca am un control foarte bun al bilei albe, explozie, lovitura calda. Sa pun alta culoare pe jump ... Nu stiu ce sa zic. Si dau niste
 jumpuri cu tot tacul ... ca cireasa de pe tort, faptul ca e si fosforescenta o face si mai speciala. Imi place extrem de mult ;))) 
Este mult peste Sonic si alte pastile pe care le-am mai incercat. 










La joc pana la urma dupa ce am testat toate 5 pastilele, la CEM imi place cel mai mult On Slow ( cea gri). Foarte smechera pastila, si cea mai precisa din toate, dar e pe stilul  meu, poti sa lucrezi bila alba pe tot portativul. 
Pentru cei care vor ceva mai tare, Quick gri este senzationala. As fi jucat cu ea dar nu mai imi place asa tare ;))) varsta ... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu