duminică, 30 octombrie 2016

Sfarsitul unei ere

Stiu clubul Sereno de  mult, de prin 2000. 
In 2002  am participat acolo la primul campionat de biliard, campionatul national de bila 9. Am obtinut un rezultat foarte bun si apoi am inceput sa ne antrenam acolo. Black Wolf -Sereno ... 
Am ramas foarte legat de acest club indiferent pe unde am fost de-a lungul anilor ... Indiferent de componenta echipei, eu oricum am fost acolo cu inima, si n-am avut nevoie de validarea nimanui sa imi spuna ce inseamna spiritul Sereno. 
Dragostea pentru joc se simtea la fiecare masa, chiar daca de multe ori ne mai ducea la conflicte dar toate pentru biliard  ... Imi trec multe flashuri prin fata ... seara  cand taiai fumul de tigara cu cutitul si nu aveai loc sa dai la mese, dimineata la prima cafea, primul client , muzica la maxim, concurs, sereno champions league, caterinca finuta, ultima victorie ca si echipa  ...
Am lasat multe , multe amintiri aici legate de concursuri, prietenii legate, spirit de echipa, dezamagiri ... Patronii au sustinut mereu biliardul, silentios, din spate, fara tam-tam. Nu am simtit niciodata o privire mai de sus, ba chiar de multe ori parca nici nu vroiau sa ne deranjeze. Am avut gratuit la echipa dar nu ne-a dat nimeni peste nas cu asta ...    
Acum, Sereno se va inchide ... Nu stiu inca daca sa va redeschide in alt loc, dar locatia actuala va ramane in istoria biliardului romanesc la loc de cinste alaturi de Black Wolf, Rosu si Negru, Tequila ... 
Respect Sereno 



Un comentariu:

  1. Cum era vorba aia,moare un catelus cand se inchide un club de biliard...Probabil asa o sa se intample si cu TAC ul in 10-12 ani.

    Pacat ca biliardul nu are o popularitate care sa faca prospere aceste cluburi.A fost pierduta ocazia de a se dezvolta acest sport atunci cand cluburile de biliard erau peste tot.Probabil lacomia noilor capitalisti de atunci e de vina,vesnica politica de ridicare a preturilor in loc de crestere a volumului ofertei.

    Un R.I.P. si de la mine pentru Sereno,si acelasi respect pentru politica lui onesta fata de jucatori.

    RăspundețiȘtergere