joi, 10 noiembrie 2016

Kremlin Cup

A inceput puternicul turneu de la kremlin, ca in fiecare an dotat cu premii substantiale de 50.000 euro. Multumita prietenului Marcoci Alexandru am gasit si info de care aveam nevoie ca sa va transmit si voua. De la noi singurul acolo este babken , urmeaza sa joace de calificare pe spate, dupa ce a pierdut la un grec in decisiv si l-a trimis acasa pe spate pe Nick malaj. Am avut si ceva meciuri frumoase de gen souquet vs immonen sau ruiz vs deuel, am vazut si un jucator albanez extraordinar ( Zaja) arata ca unchiul de la tara dar e demential. Aveti aici un 8-0 ca la carte
















Piramida aici :
http://tournamentservice.net/service.php?chart=15632&menu=c7e49a&header

Meciuri live, inregistrate aici https://www.youtube.com/user/BilliardCongress/featured

4 comentarii:

  1. Zaja e un dzeu la el acasa...a fost si la noi la BKO in feb.

    RăspundețiȘtergere
  2. da stiu, mi-a placut foarte mult si la Bucuresti cum a jucat

    RăspundețiȘtergere
  3. Alex e cu linkurile secrete,am vazut multe lucruri interesante la care atfel nu aveam acces,cum ar fi meciuri de la US Open.

    Albanejii nu stiu de unde a invatat cu pool da e meseriasi rau,si la US Open a facut unul senzatie,parca e tot ala care i a umilit de bani pe ai nostri prin iarna la concursul international.Daca la poloneji are o explicatie fenomenul,la aistia nu inteleg de unde atata scoala.Rispect!

    RăspundețiȘtergere