marți, 7 februarie 2017

Niels Feijen rege la Bucuresti

Pentru al doilea an la rand Niels Feijen domina autoritar si castiga al Bucuresti. Daca anul trecut a pierdut un meci anul asta nu a fost in pericol deloc in afara meciului cu Chinahov. In ultima zi a fost imperial, o masina perfecta de jucat biliard. Mecanica, abordare ... tot. Ralf Souquet a fost si el la inaltime, insa in finala spargerea  nu i-a intrat cum trebuie. Locurile 3 si 4 au fost ocupate de Alcaide si Nick vand Den Berg. Babken a mai reusiit o performanta frumoasa prin victoria la Nick Ekonomopoulos dar a trebuit sa se multumeasca cu intrarea in primii 8 fiind invins clar de Van den Berg.  O performanta frumoasa oricum a lui Babken bravo !
Pentru  nu m-am mai antrenat deloc raman foarte multumit meciul cu Alcaide, tot din seria inceputa cu Souquet in 2009 cum sa pierzi la un campion mondial cu 9-2 :))) Nu am ratat nici o bila de buzunar, el a ratat 2 ... La 2-3 am bagat alba de la 7 la 8, apoi el a facut break, am facut si eu break dar am bagat iar alba dupa 9, apoi a facut din nou break ... Ce sa mai faci. Sunt multumit ca am facut 4 mese grele, am gresit 2 iesiri si am bagat 2 albe. El a ratat dar pe mana mea. Pe a lui o singura data nu a facut break. . Am ratat sa intru in primii 32 pe spate si sa il intalnesc pe albanezul Zaja cu Cristi Oprea ... la 3-1 am ratat un 7 usor si de acolo s-a intors meciul. Nu am avut rautate, prea relaxat pe alocuri. Pe final a jucat foarte bine si a meritat victoria.
Dintre straini m-au mai impresinat Alcaide, Diaz si Chinahov. Si tinerii polonezi Zielinski si SZEWCZYK ...
Gasiti meciurile inregistrate pe pagina de facebook a  IDm Pool Tour



2 comentarii:

  1. Felicitari pentru meciurile facute si pentru turneu tuturor celor care s au ocupat de organizare.Nu stiu punctul de vedere al spectatorilor de la fata locului,daca s au bucurat de conditii bune insa probabil pentru jucatori a fost ok.

    Da,Chinakov si olandezul par cei mai siguri jucatori dintre toti,cu adevarat niste masini de jucat.Anul asta pare a fi anul legendelor in toate sporturile,vezi ultimul turneu de Grand Slam,si la feminin si la masculin.Intr o competitie cu atatia tineri insetati de sange,un Souquet in finala e ceva frumos.

    Laud si comentariul sportiv asigurat de Ciprian, colegul de forum, cu singurul repros ca nu au ce cauta referirile la politica.Chiar daca spiritul civic clocoteste in vene,sportul trebuie sa ramana in afara murdariei de toate zilele,detasarea de lumea extrasportiva tine de spiritul sportiv.Daca suntem divizati in viata de toate zilele,macar in biliard sa ramanem mai uniti.Si daca tot am facut referire la comentariul lui Ciprian ,recomand tuturor sa urmareasca inregistrarea meciului lui Viziru,nu pentru meci ci pentru ca a fost invitat Tony Judet.Parerile lui despre tacuri si tot ce tine de biliard e bine sa fie cunoscute de amatorii sportului asta.Ma rog ala juca in regim profesionist ,juca sa bage bile ,nu facea din biliard un pretext sa colectioneze tacuri.

    Nu ramane decat sa speram ca se va mai face si anul viitor turneul si sa asteptam vara cu Best ul si turneul lui Babken.Pacat ca Andrei Rusu nu a mai reusit sa continue si nici OMN ul,probabil pentru asta din urma a fost indeajuns orgoliul ca a facut si el un turneu international de amploare.Acum e randul lui sa fie eclipsat de Braga din acest punct de vedere.Daca tot s a alintat ca oamenii din biliard e rai si ca isi ia jucariile si pleaca,ma asteptam sa arate o initiativa interesanta asa cum a inceput.Eu nu sunt cel care ii contest meritele,dimpotriva,totdeauna l am laudat si inca uneori poate chiar exagerat,insa daca vrea sa arate ca e un adevarat barbat in biliard sa lase maioul tanguielilor si sa imbrace camasa mortii si sa redevina Razboinicul luminii lampilor de biliard.Ca acuma Braga l a cam eclipsat ca organizator de turnee.

    O ultima mentiune pentru romanasii nostri,felicitari celor care au facut figura buna,in primul rand Melkonian evident.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Cipi a facut o figura frumoasa la comentariu ... Pentru mine probabil a fost ultima aparitie ca arbitru. Concurenta este benefica, sa vedem daca va mai apare ceva notabil la Tac

    RăspundețiȘtergere