marți, 2 mai 2017

Selby the Champ

De la inceputul campionatului mi s-a parut cel mai puternic mental, cu cele mai putine greseli de abordare ale jocului. Cateodata niciuna :) A rezistat atacului lui Ding si furiei lui Higgins. Mark Selby din nou campion mondial. Nu cred ca Ronnie va mai castiga in curand, dand deja semne de debilitate in anumite momente, pe langa fazele geniale. De fapt si el a recunoscut pe Twitter ca Selby joaca noul tip de snooker si ca daca nici Higgins nu il bate in finala la Crucible atunci nimeni nu poate !!!

Dupa meci omul s-a relaxat si a urcat pe scena.

2 comentarii:

  1. Ei,ultimele doua campionate mondiale au fost printre cele mai slabe din ultimele decenii,nu ma asteptam ca si anul asta sa fie fix ca anul trecut.Selby a fost mult mai putin din forma lui adevarata,Ding la fel,Higgins la fel,toti la fel.Ronnie nu a profitat nici anul asta ,nici anul trecut de valoarea slaba a turneului,nici Ronnie nu mai e ce a fost ,cel putin dpdv al concentrarii si al motivatiei.Dezamagitor turneu si snooker de calitate mediocra,niciun meci nu a fost de la cap la coada de aceeasi calitate excelenta.

    Pe Selby l a ajutat mentalul si valoarea ,Higgins e deja batran,joaca la fel ca Ronnie,din inertie si se catara spre varf datorita formei slabe a celorlalti.

    Recunosc ca m am cam saturat de snooker,nici nume noi nu apar,acum doi ani se vorbea de roscovanul Mc gill,a fost furtuna in pahar cu apa,parca vad ca innoirea vine tot de la chinezi.

    Oricum,daca lancezeala continua inca trei ani,selby il poate egala chiar pe Hendry la numar de turnee castigate,isi gestioneaza cel mai bine dintre toti lipsa de forma.

    RăspundețiȘtergere
  2. ori mr amabil e foarte pretentios, ori sunt eu foarte permisiv. eu am vazut multe meciuri echilibrate, am vazut un ding puternic, un marco fu excelent mental, un higgins solid, un selby chirurgical. cat au jucat, brecel, murphy, hawkins, au facut jocuri bune. my 2 cents

    RăspundețiȘtergere