marți, 31 octombrie 2017

8 Ball Speed

Evenimentele de biliard au devenit plictisitoare, dureaza mult, si la nivel de amatori nu e nici o distractie. ma gandeam demult la o varianta de joc mai scurta, mai spectaculoasa si care sa dea sanse tuturor la castig ... un fel de moarte subita. Cu sprijinul lui catalin am organizat prima editie la Sports Bar ...
si a fost nebunie. Jucatorii au iesit din zona de confort si chiar jocul e interesant. Nu chiar atat de usor pe cat pare ... am vazut jucatori buni capotand la 3 bile simple pe masa. Daca ratezi e groasa :))) Jucatorii mai fac si inchideri de mese si asta ii bucura mai ales pe incepatori. Eu zic ca pentru concursuri de seara este o varianta foarte buna.
Asadar 4 jumatati, 4 pline si 8 asezate in romb alternativ. Restul regulilor sunt de bila 8.  A fost distractie si cateva surprize. Eu am fost atat de prins de joc incat am jucat bine, cu placere si am avut sansa sa si castig. Felicitari lui Robert Preda si Vali Dinu pentru locurile 2 respectiv 3. Manusa ca de obicei un adversar teribil am reusit sa castig cu el in semifinale.
Am gandit deja si varianta PRO pentru 8 Ball Speed daca asta e prea usoara. E mortala :)

Un comentariu: