marți, 2 octombrie 2018

Semifinala la Mercury

Inca un turneu frumos organizat de baietii de la Pool Mania. Daca apuci sa joci pe masa 1 e frumos ca este stream si iti poti vedea meciurile
dupa aia ca analiza. Am început sa dau mai bine cu tacul nou si deși nu am jucat extraordinar  am avut un joc  destul de solid sa ajung in semifinala. Am spart bine si jumpul m-a ajutat bine de tot in cateva ocazii. Putin dupa ora 1 noaptea am inceput un meci greu de explicat cu Catalin El patron :))) Stapanul bilei 9 😂😂😂 Dupa ce a castigat primul meci cu Billy l-am batut usor pe fata a trecut la sapa si a trecut de Cosmin Gherman si Amer. Eram totusi prea increzator in primul joc am atacat o bila prea grea si am lasat 3 bile , jocul doi mi-a facut masa pe spargerea mea proasta si apoi am primit o fatalitate Pinball marca inregistrata 😨😤😤😅😨. La 0-3 brusc s-a făcut frig, mana s-a inmuiat si al dracu joc daca a mai ramas ceva decent cat de cat. La 0-4 am ramas perfect drept pe 6 si bila 7 era in partea ailalta :) am incercat sa forțez si
am ramas masca dupa colt. Jeizas😨 Acest white wash a fost  o lectie poate data de zeii biliardului. Atunci cand esti superficial si crezi ca o sa castigi oricum o mai iei gen in freza. Chiar daca a crescut in joc ma gandeam ca am o sansa destul  de buna.Da sa nu iau nici un joc nu credeam.  Pana la urma  merita si el o finala poate chiar cupa daca nu ar fi jucat cu Billy pentru placerea cu care joaca biliard si abordarea curajoasa. Asadar eu il bat pe cata  pe piramida si el ma bate in semi Cata il bate pe Billy si apoi Billy il bate in finala. Distracție ce mai 😃😃😃
Am fost putin suparat dupa meci dar mi-am dat seama ca in acelasi timp performantele sunt in crescendo asa ca vinerea asta ar trebui sa joc finala :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu