luni, 5 noiembrie 2018

Idm Amator

Am jucat primul turneu la Idm Cu noua scula de la United. Cand au zis ca e Fat pai e
fat nene. Un taper   gros dar iese un shaft foarte rigid cu o deflectie incredibil de mica. Numai trebuie sa imi adaptez priza. Am jucat cand cu buttul Ob cu care iese la 19.25 oz cat si cu buttul de
spart Krindlekin cu care iese la 17.5 ... Amandoua au avantajele lor dar pastila cu care a venit mi se pare proasta rau. Am sa trec la un On Hybrid Mediu. Shaftul de carbon pentru spart/jump  l-am incercat putin la spart si merge bine dar la jump este genial. Am adus si un break jump
United pe care l-am luat la mine ca sa il vand. Am zis sa sparg  putin cu el si am bagat numai trei bile. Am spart cu el tot turneul aproape am avut multe spargeri perfecte. Acum am intrat in ceata am prea multe scule si nu ma indur de niciuna :))) Am picat in grupa de 6 foarte bine ca am jucat de toti banii. Primul meci am fost praf dar am castigat in decisiv, al doilea si al treilea am jucat foarte bine. Am primit un dus rece de la Damian si in jocul de calificare cu Nanu am castigat greu 5-4 dupa un meci presarat cu nenumarate greseli. Dar am ramas in meci desi mental m-am chinuit pentru ca al meu creier era setat pe shafturile vechi. Asta are o fizica total diferita si atunci la prima ratare se face ceata in creier. In primii 8 am plecat de la 1-3 cu Antohi si am revenit la 3-3 am ratat bila de 4-3. Atunci cand te gandesti la scor toate bilele devin grele. La 4-3 a gresit el si iata inca un decisiv al treilea pe ziua de azi ! Am spart perfect 3 era usor toate bilele in aceeasi jumatate. Dar nu am simtit iesirea si paradoxa am ratat. Ne-am tot dat loviturile pana am ajuns la 4 bile. Mantele rapide din IDM mi-au jucat feste am ramas prost pe 7 si prost pe 8. L-am incercat dar lasat pe buzunar si asta a fost. Am tratat superficial. Totusi  o zi plina si m-am mai obisnuit cu conditiile. Planuiesc sa merg la Last Man Standing si atunci cred ca va trebui sa ma mai antrenez acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu