miercuri, 12 decembrie 2018

Mosconi Cup punct final

Mi-a luat ceva sa ma adun, am furat-o si sambata la IDM Pro ( chiar daca am castigat 2 meciuri nu m-am simtit bine deloc,  m-a trimis acasa chiar Babken se pare ca e predestinat sa nu il bat niciodata oricum ar fi. O sa fac matanii data viitoare 😂😂😂)

Au castigat americanii, lasand o impresie mai ordonata, mai asezata  si mai calda decat echipa Europei in primele 3 zile.
 Desi ar fi putut sa fie si invers. In ultima zi europenii au aratat foarte solid. In chiar primul meci Albin a pierdut 5-4 la Skyler avand un procentaj perfect de 100% ... apoi Shaw, Feijen si Kaci au muscat tare din americani.
Desi a avut sanse insa Kazakis nu a rezistat presiunii, ratand si un 4 extrem de usor de parca zeii biliardului i-ar fi dat peste tac numai sa mai castige si americanii.
La 10-10 e interesant cine ar fi intrat la masa cred ca Shaw vs Shane totusi. Asa americanii au castigat 11-9 dupa ce in sfasit au cedat procedurilor de antrenament ale lui Johan. Una peste alta un show ok, nu la fel de spumos ca in alti ani.
Vom avea un meci pe cinste la anul !

Un comentariu:

  1. Raport foarte emoționant. Este atât de trist că au anulat turneul în 2020. Dar este o șansă bună să vă pregătiți! Am decis să câștig niște bani în timp ce stăteam acasă. instaforex review pe baza unor recenzii, am deschis un cont demo la instaforex și acum studiez cum pot tranzacționa.

    RăspundețiȘtergere