vineri, 8 martie 2019

Cum sa te lasi de biliard

Am facut un drum lung de cand am vazut prima oara o masa de biliard in 1989 ... au trecut 30 ani si inca ma fascineaza...
desi nu mai am aceeasi dorinta de a progresa... am zis ca atunci cand o sa castig la Babken ma pot lasa de biliard :)) Am fost aproape de atatea ori dar am pierdut de fiecare data. Cam singurul jucator de top la care nu am macar o victorie 😂😂😂
Am ajuns aseara la openul Mercury club si surpriza ! Mario Ladanyi si Babken ca si invitati ! Si vestea ca primul meci e cu Babken nu m-a bucurat mai ales ca nu prea am jucat bine in ultimul timp :) Am primit 1 pana la 6 dar s-a facut repede 1-1. Chiar nu ini mai pasa daca castig sau nu ... si zeii mi-au dat sansa chiar acum ! O recompensa draguta chiar si cu un ultim joc dramatic. Venita chiar cand poate nu mai am nevoie de ea... ce ai făcut frate ? 😂😂😂 Seria surprizelor a continuat si Bebe l-a trimis pe spate pe Mario  iar Wang pe Ladanyi :) 
Billy a iesit devreme ... Pe piramida simpla mi-am rupt dintii in familia Balas :))) Dupa ce Alecu l-a trimis acasa pe Billy m-a chinuit si pe  mine si abia am castigat 6-5. Apoi am jucat cu celalalt Balas, Vlad. La 4-2 am ratat 9 de 5-2 si combinat cu ora tarzie 3 dimineata m-am tiltat. Am pierdut in decisiv si am ratat semifinala cu Mario ... 
Vine peste noi IDM Euro pot sa zic Tour 
.. cea mai tare editie de pana acum 256 de jucatori ... vine Shane Van Boening ! Sunt jucatori din toate tarile ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu