miercuri, 8 octombrie 2008

Bear

Offff, deja sunt mai mult decat fiert. Sunt innebunit ! Au trecut mai mult de doua luni de cand mi-am dus inapoi Bearul cu probleme si nici acum nu mi-am primit buttul de schimb inapoi. Dynamic a confirmat problema descoperita de mine insa ar cam fi vrut sa il repare ! Pai ce sa repare nene ca nu e masina sa schimbi o piesa ! Ce ar fi vrut, sa dea cu lipici pe el !?!
Partea buna este ca am gasit la Dynamic un tac interesant semnat de Bustamante, un aspect clasic si care are in componenta abanos, lemn rosu, os si artar canadian, spre deosebire de tacurile noi care sunt artar vopsit si atat. Intotdeauna mi-am dorit sa am un tac care sa aiba in componenta un lemn special ca abanosul,cocobolo sau altceva, mi se pare ca ii da personalitate.



Intre timp, ca tot nu aveam ce face mi-am comandat si un Z din prima generatie de pe Seyberts. Ce sa zic, am platit joi cu cardul si marti (ieri) l-am luat de la posta, asa o sa am si Z si 314 2 pentru noul butt.
Si acum ma uit la el si astept noul tac, vine, nu vine, ce facem ATD ?
PS : pe site la Dynamic nu prea sunt informatii despre lemnul din care e facut fiecare tac. Asa ca eu vorbesc cu cineva de la Falcon (pentru cine nu stia Bear este o marca detinuta de Dynamic, insa tacurile sunt facute de Falcon in Canada) care imi spune din ce lemn sunt facute tacurile care ma intereseaza. Pe langa tacul pe care mi l-am ales, cealalta optiune era acesta din seria 2004 cu 314 2 ca shaft. Manerul este facut dintr-un artar special (spalted maple) invechit si lustruit in timp ceea ce il face unic intre tacurile Bear.

2 comentarii:

  1. mda...ATD ca de obicei:(. Mi se pare mie sau asteapta Craciunul sa ti-l faca cadou?:(

    In legatura cu butt-ul: primu' seamana perfect cu al meu si este super special...
    Sa le stapanesti cu placere! Si sa ajunga dreaq odata...:(
    Azi mi-am comandat si eu 314 simplu tot pe seyberts (uite cum le facem reclama).

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, multumesc de urari si intradevar este foarte misto tacul.
    Si vorba ta, SA VINA DRAQ ODATA !

    RăspundețiȘtergere