vineri, 31 octombrie 2008

A venit tacul !!!

In sfarsit dupa o asteptare de 2 luni si 3 saptamani am reusit sa primesc buttul Bear B-30 !!!
Marfa ajunsese la ATD de luni, insa abia astazi am reusit sa il iau. Ca nu au desfacut marfa, ca nu stiu pe unde e ....... E ciudat sa te tot duci nerabdator miercuri, joi si sa stii ca a venit, e acolo, mai ales dupa atata timp, iar toata lumea sa fie calma, fara sa le pese prea mult de trairile tale interioare. Nu sunt un certaret de felul meu, insa cred ca daca nu il luam nici azi iesea cu scandal.
In sfarsit, tacul este mai frumos decat poza de pe site, sunt multumit de cum arata,asa ca o sa il pun la treaba la urmatorul concurs din Kings.
PS : ca o dovada ca orice incepe prost se termina si mai prost, dupa ce mi-am luat tacul in primire, tot asteptam pe acolo si husa pe care mi-o comandasem. Abia asteptam sa imi asez tacurile si accesoriile in buzunare, ca intr-un ritual al unui nou inceput.
Toata lumea parca habar nu avea de ce comanda facusem eu. Pana la urma oamenii nu au mai comandat-o frate !!! Am simtit cum mi se face rau. Pai in ce dracu' pun eu sculele acuma ? Am unele mai vechi si mici, o husa pentru tacu de joc si una pentru ala de spart . Nici ne scuzati, nici nimic, e parca e normal ca tu sa comanzi si marfa sa nu mai vina,in schimb mi s-a spus foarte senin ca imi pot aduce la urmatoarea comanda, peste o luna !!!!

Un comentariu:

  1. :)))) astai culmea! ce inseamna niste angajati nesimtiti mi s-a intamplat si mie la diverse lucruri. Dar in Romania e ceva normal.. asa ca nu trebuie sa ne mai miram .

    RăspundețiȘtergere