duminică, 15 martie 2009

London

Motto : Pana la urma si infrangerile fac parte din joc, trebuie traite ca atare,cu amaraciune imediat dupa, retrospectiv a doua zi si uitate cand vine urmatorul meci.

Off , grea ziua de ieri, mai ales dupa ce sambata am fost la o petrecere, m-am antrenat pentru concurs cu mult dans si mi-am facut plinul cu vin alb sec. De data asta nu m-am mai antrenat inainte de concurs, am intrat direct in focuri cu Bedea, un tanar jucator de perspectiva. Ca de obicei la ultimele concursuri, am inceput cu break, ceea ce e bine. Inceputul e bun, mai trebuie sa lucrez la partea de mijloc si sfarsit LOL. Faptul ca eram obosit si cu creierul la 50 % capacitate e ciudat ca m-a facut sa joc simplu, sa nu ma ridic dupa ce lovesc, am avut o lovitura fluida.Combinat si cu ratarile primilor doi adversari Bedea si Vasilache, m-am dus in primii 6 destul de usor 7-1, 7-2.
Urmatorul meci a fost cu Ionut Ionescu, inainte pt. ca imi era foame am luat ceva de la McDonalds, shit mare greseala mai bine mancam paine ca in loc sa imi dea energie m-a molesit de tot. Oricum primul meci am avut sansa sa termin masa, m-am lasat prost la 8 si apoi destul de prost pe 9, cam intre buzunarul de mijloc si cel de colt. In loc sa ma uit sa studiez , bla bla bla, m-am repezit si l-am incercat la jumatate,l-am ratat si am pierdut primul joc. Ce curva e si jocul asta de bila 9 ! Cum il iei la misto, cum se intoarce impotriva ta ! Am mai avut o sansa pe la 4-0, cand am dat la un 4 drept in buzunar, nu prea tare, si dupa ce a intrat a iesit si a sarit dupa masa !!! Odata cu palma asta am realizat atunci ca e unul din meciurile pe care nu aveam cum sa le castig, luptam si contra zeilor rasculati ai biliardului si contra adversarului, care de altfel a jucat foarte bine. Asa ca 1-7.
Apropo de luat jocul la misto, i s-a infundat lui Gabi Ion, care avand 5-0 cu tanarul Bedea, s-a trezit condus cu 6-5 pentru a castiga destul de greu cu 7-6. Jocul urmator i s-a infundat cu Alex Ionescu, a condus tot cu 5-0, pentru a pierde in final cu 7-5 ! Asa am ajuns sa joc din nou cu Alex, pe care se pare ca nu pot sa il bat, indiferent daca joc bine sau rau ! O fi avand campu energetic asa de puternic ??? Am inceput relativ prost, si curand era 5-1 pentru el. Apoi m-am adunat putin si am inceput sa iau jocuri, iar el juca din ce in ce mai prost. Am egalat situatia la 5, scor la care m-am aflat cu bila alba in mana si 4 bile de bagat. Doamne ce as da sa mai joc o data bilele astea ! Iesirea de la 7 la 8 a fost superficiala, si am ramas la un 8 lung pe un unghi mic, si la care trebuia sa dau retur. Am bagat bila dar am ramas foarte dificil pe 9, bilele destul de apropiate si o taietura spre 90 %, cu prelungitorul. Aici trebuia sa pregatesc mai mult lovitura, m-am cam repezit, stiam ca daca o introduc era la conducerea meciului si tentatia sa o bag era foarte mare, nici nu m-am gandit la safe. Oricum l-am ratat si alba s-a dus frumos ca proasta doua mante in buzunar.
Pentru a vedea tot layoutul, apasati sageata de langa coltul din dreapta jos, sunt 3 pozitii incorporate.

Am mai avut o sansa la 5-6 unde am ratat 8. Aici e o alta istorie, era cineva langa mine care tot susotea in creierul meu mult incercat, dupa o zi lunga atunci cand esti intr-un meci strans si o bila cruciala cand nu iti permiti sa ratezi, orice pare sa te afecteze. Am dat oricum si am ratat, si dupa aia parca cerul a cazut peste mine. Ce-as mai fi dat timpul inapoi ! Ca sa fie meniul complet, meciul urmator Alex a dat dupa un doi din safe si cum s-a facut ca dupa cateva caramboluri nouaru' s-a dus direct in gaura, asta chiar m-a pus la pamant, dar ce sa faci, asta e jocu, o curva cum am mai spus.

3 comentarii:

  1. Da bah grasutzo... si mai si comentam ca piedusei tu de la 5-2 pentru tine :)) Era tare sa pierd de la 6-0.. :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e timpul pierdut :))))

    Nu cred ca vin la Kings.

    RăspundețiȘtergere