joi, 23 iulie 2009

Artemis tunat

Am reusit sa tai ferula, cam jumatate din ea. Ferula era cu capac. Parca ar fi trebuit sa o tai mai mult, dar se observa o diferenta la lovitura, compensez mai putin. Nu stiu daca e adevarat la toate tacurile, dar la asta a micsorat deflectia . Am pus si noua Emerald Tiger. Prima oara mi s-a parut destul de tare, dar acum m-am obisnuit. Tine creta bine, transfer de energie bun, am dat niste efecte marfa cu ea si pe deasupra merge brici si la spart ! Pentru cei ca mine care agreeaza pastilele mai tari, este o optiune buna. Am spart beton azi la bila 8 cu el. Pe deasupra, culoarea verde e fancy :)))

PS : am incercat azi si un McDermott Sword tocmai tunat cu I2... Marfa combinatia. Pot sa spun ca East Indian Rosewood, lemnul din care e facut, e marfa rau de tot. Combinatia se infige bine de tot, si are un feedback ok, puteam simti lovitura. Asa ca Marse, rock on !!!

3 comentarii:

  1. ... sa vezi tu combinatia Sword + I3!!! Mortalaaaaaa... ori moare al de da cu tacul... ori celalalt e KO! :)) Acu' serios vorbind... nu ca am si eu Sword dar intradevar are o culoare foarte frumoasa Rosewood-ul ala iar inlay-urile foarte putine il fac pe atat de simplu pe atat de elegant ( parerea mea ). Cand ne intalnim ( stii tu cand ) o sa iti ofer ocazia sa-mi spui cum este Sword-ul cu I3 dupa parerea ta de profesor emerit! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept adrenalina , ca tot ma gandeam cum e I 3 asta .......

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca sa intru si eu in vorba...ca tot se lauda culoarea si lemnul...Un McDermott Lance(fratele mai mare a lui sword, care are inlay-uri in plus) + 314-2 merge si el ok...pastila cred ca o voi schimba cu prima ocazie, pt ca mi se pare cam dura(este everestul standard de pe 314-2)

    RăspundețiȘtergere