miercuri, 8 iulie 2009

Bila alba si reactiunea

Am fost ieri prin London, pe langa caldura mare monser :))), am reusit sa joc destul de bine. Ce ma frapeaza este ca m-am adaptat bine la tacu asta, de aia nu sunt prea deranjat sa imi iai repede altceva. Cu cat simt ca pot controla mai bine bila alba, cu atat se mareste si creativitatea si incep sa fiu increzator sa dau si bile mai complicate. Nu stiu cum e pentru altii, dar cand sunt in control, in mana cum se zice, mi se pare ca timpul se scurge mai incet, constientizez mai bine lovitura, din momentul lovirii albei si pana se linistesc toate bilele. Si faptul ca joc mai simplu mi-a marit procentajul reusitelor la lovituri. Am tot cautat sistemul de ochire perfect pe care sa il folosesc in timpul meciurilor, dar nu m-a satisfacut nimic. Acum ochesc din burta, nu calculez nimic, doar ma uit de sus si magandesc ce as vrea sa fac, si apoi ma pun pe lovitura si las corpul sa se aseze singur.Asta si asta datorita cartii asteia pe care o citesc, " The Inner Game of Tennis" , o carte super interesanta care chiar merita citita, pe mine ma ajuta acum sa imi dezvolt partea mentala a jocului.
Ceva interesant : In mod normal Eul 2 are inmagazinate destule cunostinte pentru a reusi o lovitura, asta daca jucati de ceva timp, ca o magazie de CD-uri. Pentru a avea o lovitura buna constanta, trebuie sa nu judeci ci doar sa observi lovitura inainte ( e grea, e usoara ) sau dupa ( a fost proasta, a fost buna ), trebuie sa ai o imagine clara mentala asupra a ceea ce vrei sa faci pentru ca eul 2 , cel responsabil cu executia sa o poate executa ( de ex sa iti imaginezi lovitura, cum s-ar duce alba si unde.... ) si trebuie sa ai incredere in abilitatile tale, sa nu te indoiesti nici o clipa. Pentru asta ingamfatul Eu 1 , partea noastra care doreste tot timpul sa corecteze, sa isi aroge merite, sa fie cinic, sa nu aiba incredere samd trebuie redus la tacere. Vorba lui Monk, "lovitura - interferente = succes "

By the way,a raspuns si Dave al meu, dupa ce l-am bruscat putin cu un mail in care aminteam de politie. Un raspuns mieros, in care imi spune ca o sa imi dea banii cand se pune pe picioare, ca acu e cam falit saracu. Ce sa mai zic ....

2 comentarii:

  1. ...uita de tacul de la Dave si uita-te la Predator(daca mai sunt bani).Probabil ca o sa primesti banii inapoi,dar din raspunsul lui nu se vad in curand.

    Ne vedem sambata?!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da frate, Quiet roller ala cu grip artar si restu cocobolo m-a omorat ! Marfa chiar pe gustul meu, si lemn pe lemn ....
    Da, vin sambata. Am pus regulamente la receptie, sa poata fi studiate de oricine.

    RăspundețiȘtergere