luni, 2 august 2010

Ganduri

Daca tot nu apuc sa joc decat la concursuri, am timp sa filozofez. Am ramas cu impresia dupa  ultimile meciuri ca exista o problema la balans. Ma gandesc ca fiind aproape 20oz tacul asta ar fi o explicatie plauzibila, parca nu am explozie pe lovitura si tot timpul ma lupt cu o frana imaginara. Si daca trebuie sa dau la distanta cu efect imi este foarte greu sa compensez traiectoria. Ma bate gandul unei schimbari ori de shaft (ma tot gandesc cum ar merge un Z sau un OB nou cu ferula de plastic), ori butt. Daca as putea sa ii micsorez greutatea ar fi ideal, spre 19. Am vorbit deja cu Ryan de la Muellers si astept opinia lui. 
Daca nu voi reusi sa schimb ceva, sigur voi schimba pastila asa ca urmeaza cateva review in curand ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu