duminică, 3 octombrie 2010

Inapoi la origini

Off greu mai e fara tehnologia asta. Vineri primesc un telefon de la Cristi sa ne vedem la o bila. Am acceptat desi nu aveam tacurile si in special ochelarii de joc, si am jucat cu tacuri de sala.  Primele 3 seturi am luat-o rau de tot, desi adversarul meu nu mai jucase de ceva timp. Sau o fi fost vreo tactica subversiva ? Oricum ideea este ca nu am simtit nici o bila. Parca nu eram din aceeasi dimensiune. Cu ochelarii normali atunci cand ma aplec vad peste ei, deci este ca si cum nu i-as avea. Fiindca am astigmatism, este o diferenta intre perceptia pozitiei obiectelor atunci cand am sau nu am ochelari. Pe langa asta tacurile de sala mi s-au parut proaste rau, pastilele varza, indoite ... Dupa ce am schimbat mai multe am gasit unul mai usor si cat de cat drept. Fara sa ma gandesc la asta am inceput sa il tin foarte loose, doar cu 2 degete. Nu mi-a venit sa cred ce repede s-a schimbat jocul, si mai ales ce bine am spart, mai ales ca jucam bila 8. Alba aproape pe linia de cap, la 10 cm dreapta de punct,pod inchis si priza asta loose. De fiecare data intrau 2 bile si triunghiul se imprastia foarte bine. Acum nu stiu daca este din cauza ca era mai usor tacul, dar sigur o sa mai incerc priza asta si pe tacurile personale. Asa am castigat setul 5-0, in conditiile in care am facut 2 breakuri si 2 runuri. Setul urmator am inceput cu break, jocul urmator am spart iar bine insa am ratat  breakul ratand penultima bila. Pana la urma am pierdut in joc decisiv, si am plecat invins.
Abia astept sa ma intorc la masa cu tacurile mele, sa mai studiez tehnica asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu