duminică, 17 octombrie 2010

Pastila de jump fenolica

In ultimul timp  am schimbat shafturile de la jump (artar) si spart (purpleheart) intre ele, amandoua avand White Diamond pe ele . Asa tacul de spart a devenit mai usor si mai elastic, si cel de jump mai greu si mai rigid. Am schimbat pastila  de pe shaftul initial de spart PH si am pus una fenolica. Vreau sa spun ca diferenta este destul de mare, acum bila alba sare mult mai usor ! Poate unde este mai inalta, poate textura, chiar nu stiu. Ideea e ca sunt mai linistit acum. Pe shaftul cu care sparg o sa mai las putin White Diamond. Ieri am fost la baietii de la ProBiliard si m-am antrenat putin intrucat au o masa amenajata acolo. Am spart 2-3 ore la bila 8 si bila 10 si am ramas destul de multumit cu imprastierea bilelor. Cu o priza mai lejera si o viteza mai mare merge destul de bine. Asa ca nu le mai vand, si asa nu s-a interesat nimeni. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu