vineri, 20 ianuarie 2012

Concurs

Am plecat fara tacuri dar cand am vazut ca este sambata concurs de bila 9 la Lake View mi-a venit pofta de jucat. Mai ales ca am arbitrat acolo. Aveam o problema ca nu aveam tacurile cu mine :) Bine insa ca am prieteni care ma ajuta, asa ca Gabi si Alex Vasilache m-au ajutat sa primesc tacurile la Constanta. Am jucat azi 2-3 ore pe mese, buzunarele sunt mici, cele mai mici pe care am jucat pana acum. Trebuie jucat numai din unghiuri, nu poti sa furi buzunarul de loc. Postavul franeaza mult bila alba, trebuie sa imi adaptez viteza destul de mult. 
Tot azi am incercat si prima oara cu noul tac de jump Mezz Air Drive si pot sa zic ca e cel mai solid jump cu care am dat, si cel mai bun. Dar un review complet in curand ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu