duminică, 26 februarie 2012

Roman Day 1


Am pierdut ieri cu Grig,am jucat prost rau.  In meciul de pe spate am jucat cu
Oncica, un pusti de la Iasi. Am luat primul joc si eram in ritmul bun. Apoi mi-a facut break.In jocul 3 am dat o combinatie. La scorul asta a dat chix la spargere fara sa atinga bilele si avea un fault. Nu am vrut sa ii fac manevra clasica si sa il bat la 3 greseli, eram sigur ca il bat.Mare greseala am ratat 10 in loc sa fac 3-1 a fost 2-2, apoi am mers cap la cap nu am reusit sa conduc mai mult de 1 joc. Am mers bine apoi ratam si el m-a pedepsit jucand fara emotie. La 6-6 am prins masa dar am ratat bila 8.  Am pierdut deci  7-6 dupa ce am condus tot meciul. Grig a iesit a pierdut la Amarinei si Babken. Neaga Costin si Chirita Cristina s-au calificat in primii 16 ! Cristina a dat o palma grea multor jucatori, bravo !
Aseara am asistat la un show extraordinar Novo Sarafimoski un adevarat artist al tacului, ne-a uimit cu fantezia sa si modul in care se poate imblanzi bila alba, trickuri si iesiri imposibile, efecte incredibile. Imi pare rau ca nu s-a filmat ...

Pe fata sus probabil se vor intalni in semifinale Nove si Amarinei, pe partea de jos primul tur Gandac - Babken, castigatorul mai mult ca sigur va juca cu Ladany in semifinale

Locul 1 - 2500 RON
Locul 2 - 1200 RON
Locul 3 - 600 RON
Locul 4 - 300 RON
Locul 5-8 - 200 RON

Primii  16                                    Primii 8
Nove - Munteanu Ciprian        -   Novo Serafimovski  - Novo          - Novo
Moldovanu - Bahnean             -   Moldovanu

Amarinei - Chiverega                -  Amarinei                 - Amarinei
Filip - Cristina Chirita                -  Filip

Ioan Ladanyi - Corol                 - Ladany                   - Ladany                             BABKEN
Volosciuc - Macovei                 - Volosciuc

Alistar - Costin Neaga              - Alistar
Ciprian Gindac - Babken          - Babken                   - Babken       -  Babken

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu