duminică, 12 februarie 2012

Sereno Open

Am inceput primul concurs din Bucuresti anul asta putin obosit, dar increzato
r. Am incercat sa fiu pozitiv si sa reiau lucrurile de unde am terminat in decembrie. Pauza de concursuri si-a spus cuvantul desi n-am ramas la un nivel rau. Primul meci am cazut cu Teo Popescu. Am ratat primul joc dar am primit o sansa la urmatorul si s-a facut 1-1. La 2-1 am avut sansa sa ma distantez dar a egalat cu break. Am ajuns la 4-3 dupa alt 9 ratat de el si asta era un moment psihologic pe care n-am reusit sa il speculez, la 5-3 aveam sanse mari sa castig. La 5-6 am avut sansa sa termin masa si sa sparg in decisiv. Am introdus bilele pana la 8 unde m-am lasat pe unghiul gresit. Am incercat sa ma redresez cu contra efect dar am bagat alba. Desi Teo a jucat o nota mai bine, in sensul in care a curatat mai multe mese, am avut sansa sa castig. Totusi am gresit mai mult, si rezultatul a fost just.
Urmatorul meci am jucat cu Malaele . M-am antrenat inainte cu bile lovite ferm, cu autoritate si lovitura mi s-a indreptat, eram foarte increzator. In primul joc mi-a lasat 8 pe buzunar. M-am grabit si n-am apreciat taria, am ramas departe de 9 l-am ratat si dupa care el a facut break. La 0-2 m-am enervat putin pe greseala din primul joc si cateodata e bine sa te impulsionezi, sa mai dai drumul la adrenalina sa fii mai agresiv. M-am tinut legat pana la 4-3 pentru el, acolo mi-a facut break, apoi am gresit eu si la 3-6 eram fara benzina. N-am reusit sa mai intru in meci. 

Out fara victorie, inapoi la masa de antrenament
In concurs au mai ramas Braga, Teo Popescu, Andrei Cristian, George Popescu, Babken, Ovidiu pe fata, pe spate mai sunt Malaele, Viziru, Auras, Neaga ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu