miercuri, 21 martie 2012

Concurs London

Am inceput relaxat concursul cu Andrei Minca cu break
, apoi a egalat el, am facut 2-1 si cand sa fac 3-1 am bagat alba la bila 9. Am facut 3-2, apoi a facut si el break si s-a facut 3-3. La scorul asta am ramas pe 3 aproape drept si unghiul ma arunca spre 4 era greu sa raman. Am incercat cu follow si contra efect putin dar a facut colt-colt. pana atunci nu ratasem nici o bila si daca o bagam si pe asta masa era simpla. In sfarsit a incercat si el un safe, am facut si eu unul cu alba pe manta scurta si bila pe jumate abia se vedea. A bagat si s-a lasat pe urmatoarea, asta i-a dat incredere si a jucat aproape perfect pana la final. Asa am pierdut desi am jucat peste medie, dar el a fost mai bun. Dupa 2 meciuri castigate pe spate, am jucat cu Fatza care reusise sa piarda la tataie vasilache. Incepe cu break, apoi pentru prima oara in acea zi, am bagat alba si a facut masa, break, apoi n-am bagat nimic si iar masa. pana la 4-0 n-am dat nici o bila. La scorul asta s-a relaxat, am luat un joc si era sa continui cu break dar m-am lasat rau pe 9 si in loc de 4-2 a fost 5-1. Pacat mai aveam o sansa mica asa dupa un nou break al lui totul era jucat. Pana la urma Ovidiu a castigat concursul in finala cu Mario, pe locul 3 Vasilache care l-a invins si pe Raul. Pe 4 un jucator din ce in ce mai constant, Dan Moraru, invingator de asemenea in fata aceluias meserias Raul... In concluzie nu am jucat rau, am spart bine, sunt pe drumul cel bun dar lipsa antrenamentului ma omoara .
In seara asta eram pe la Kings si n-am avut ce face m-am bagat la concurs. Au fost 2 grupe de cate 5. Am inceput cu victorie la Gili 4-3, apoi am jucat cu Cosmin Constantin. de la 3-1 pentru mine mi-a facut masa si break, la 3-3 n-am reusit sa inchei o masa de 4 bile si am pierdut. am pierdut ultima sansa sa ies din grupe pierzand tot 4-3  la Iliescu Adrian. Greu asa seara cred ca n-am sa mai repet experienta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu