marți, 27 martie 2012

MUSCOI

Sambata am fost prezent la Muscoi, editia 9, Concurs organizat de Red ( Marian Postolache pt cine nu il stie). 17 echipe de forumisti din toata tara , toti veniti doar cu gandul de a socializa si a ne bucura de biliard impreuna. Au fost 2 grupe de cate 8, respectiv 9, eu am jucat cu Mihai Magicianul sau Pagulayan cum il mai stiu altii. Multa bere, "Gatorade"de prune si alte ape sfintite au pregatit antrenul pentru ruperea de oase. Am inceput bine primul joc si cand era sa facem break, am ratat bila dinainte de 8. Apoi am suferit o cadere si am pierdut primele 2 meciuri. Dupa o sedinta tehnica fortata, ne-am revenit si am castigat urmatoarele 6 meciuri, terminand pe locul 2 in grupa. Din pacate, coechipierul a trebuit sa plece avand bilete la un concert important si am pierdut in sferturi neavand timp sa sudam echipa, si eu fiind extrem de obosit. Forumisti, forumisti dar am obosit foarte tare.
Mi-a placut sa revin la Muscoi, aceeasi atmosfera degajata, mistouri fine si mult biliard. Imi pare rau ca nu am stat pana la final ...

Un comentariu:

  1. Ar trebui să-ți pară... ai pierdut o finală de zile mari. Cât despre forumiști... destui de puțini... mai degrabă entuziaști, deși nici așa nu ai putea descrie exact amalgamul prezent acolo... cert este că acest "concurs" este unul unic în Romania... este altceva.

    RăspundețiȘtergere