sâmbătă, 14 iulie 2012

CN Biliard etapa IV

Am inceput bine cu 2 jocuri luate in forta contra lui Petre Nicolae. O bila care ma ducea la 3-0 ratata a insemnat inceputul sfarsitului. masa, scoatere gresita la penultima bila, ratare tot asa pana am pierdut 7-3. Pe spate am castigat 2 meciuri 7-1 si imi intrasem binishor in mana. N-am facut nimic special, exercitii de respiratie, concentrare sau fraze cheie, doar am incercat sa simt bilele si sa previzualizez lovitura ... Intrucat am fost mai putini, s-a jucat azi si primul tur din primii 16 eliminarea directa. Am cazut cu Cola, am prins masa la primul joc si aveam sanse mari sa termin insa atunci cand faceam balansurile am atins bila alba. ce fault stupid ! Mi-a curatat masa apoi in jocul 2 m-am lasat taiat pe 7 dar nu l-am vazut bine in buzunar si l-am ratat. Apoi n-am mai reusit sa imi revin, el a jucat foarte bine si am pierdut rau.
Mai jos rezultatele si piramida pentru maine :






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu