luni, 2 iulie 2012

fara titlu ...

La Sereno in ziua a doua am castigat greu meciul cu
costin ( 7-6) dupa ce m-a intors de la 6-3 si a ratat 9 la 6-6. Apoi am  pierdut 7-3 la George Popescu dupa ce am condus 1-0 si la 2-1 am facut fault incercand sa dau la 8 am atins 9 cu antebratul ... Apoi totul a cazut. raman totusi cu senzatia ca merge mai bine jocul ( paradoxal) pentru ca am reusit sa leg bile in fata lui Ovidiu, cu care niciodata nu am reusit sa joc cat de cat decent. De multe ori am simtit ca incep sa ma apropii de ritmul de la sfarsitul anului trecut , e drept ca am facut si greseli monumentale, nu am reusit sa fac balansul asa cum trebuie. gandindu-ma mai bine cred ca am tinut podul prea aproape de alba si cum pivotul la Z este mai in spate asta m-a facut sa gresesc multe bile desi pozitionarea si abordarea au fost corecte. Sper sa am sansa sa ma antrenez pentru Best saptamana asta ...  Ovidiu a castigat concursul dupa ce a castigat finala cu Babken 9-7, mai devreme pe fata castigand un meci tensionat , 7-6 cu Raul.  Pe locul 3 s-a clasat meritoriu Rechinul Minca Andrei ! Locul 4 Sergiu Voicu, 5-6 Raul Maican si Grigorescu Bogdan  samd eu am ramas in primii 12

Tudorache Vlad este primul castigator din zona Ardealul de Sud unde duminica a avut loc prima etapa a Campionatului National de Biliard zonal, la Clubul Arta Brasov ! Pe podium s-au mai clasat Lazurca Sebastian si Rusu Andrei.
Este in desfasurare Campionatul Mondial pe Echipe, unde obligatoriu cel putin un membru din orice echipa este de sex feminin. Interesant nu ? Ca de obicei prietenul nostru Dave are toate informatiile utile :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu