sâmbătă, 29 septembrie 2012

CN Biliard Muntenia Etapa VI - ziua I

Am inceput ziua relaxat, fara presiune eram deja calificat pentru finala nationala. Am cazut in primul tur cu prietenul Alexandru din Ploiesti. E este un foarte bun exemplu de sportiv pentru care merita toate eforturile pe care le-am facut pana acum. Spre deosebire de altii care pacalesc biliardul, el vine pentru placerea jocului, sa invete, sa progreseze. La etapa asta multi n-au venit de lene, erau deja calificati, sau nu aveau sanse. Imi amintesc cand am inceput concursurile, nici nu tineam tacul in mana de emotie. Si cate batai mi-am luat ... Am revenit din nou, si din nou concursurile au ajuns un drog. Un univers paralel in care refugiez. Experientele placute sau nu completeaza un tablou colorat fara de care nu stiu cum as mai trai, Incet , incet toate jocurile, instructionale , meciurile vazute sau discutiile tehnice cu alti jucatori au adus cate un plus. Am evoluat mult, enorm fata de 2002, asa cum oricine cu mai mult de 2 neuroni poate. Asa, meciul. Am inceput bine si am condus 4-1, apoi am condus 5-2 si ratarile inexplicabile au aparut. Dovada ca jocul te pedepseste: ratez 8, pierd jocul apoi sparg nu bag nimic si ramane combinatie. 2 jocuri pierdute in 2 minute pana la urma am castigat 7-4, Alexandru n-a reusit sa desfaca mesele si eu am curatat ce  era de curatat. Urma meciul cu Sergiu, castigatorul ultimei editii de CN, fac prima masa si eram bine. Sparg, ratez, face el masa. Pana pe la 3-2 s-au facut numai mese. Apoi s-a mai ratat, eu am dat o prajitura, el a lasat 2 de 9 pe buzunar. N-am jucat cel mai bun joc, dar am reusit sa pun presiune atunci cand a trebuit.
 
Meciul cu ion gabriel  fost si cel mai greu al zilei. Am inceput foarte conectat, exact in starea aia de dominare. Break, masa si iar masa. 3-0 aici am avut o scapare si dupa un schimb  de safeuri am lasat ceva si a facut masa. Am scazut ritmul a  reintrat in joc , a egalat la 3-3. Aici m-am enervat putin si am facut un break important in care am dat drumul la brat putin agresiv, cu autoritate asa. Cred ca a contat pentru presiune, am facut apoi 5-3 si cam s-a terminat benzina. masa el, la 5-4 ratez ca prostu, face masa si se lasa lipit de 9. Incearca ceva  cu manta, o lasa lunga dar am reusit-o. La 6-4 am avut o gramada de sanse sa termin meciul si mi-a tremurat tacul, deja nu mai vedeam nici un unghi. 6-5 . Acelasi scenariu ratez eu, rateaza el. Eram lesinat si mai ratez o data, el se apuca de curatat si cand ma pregateam de decisiv rateaza 9 ! N-am mai ratat si am incheiat o zi buna, in care am avut momente mari si momente de sfarseala dar totul e bine cand se termina cu bine.
Maine cu taica Auras ....
 
 
 
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu