sâmbătă, 1 septembrie 2012

Tacul De Aur

Concursul a inceput la 14.30
, am avut tur liber si am jucat cu Son pe la 19.00 N-am reusit sa intru in atmosfera de concurs, care de altfel a lipsit cu desavarsire : jucatori in pantaloni scurti, spectatori in spatiul de concurs, jucatori care fumau in timpul meciului, mai stateau la taclale cu prietenii ... Postavul este foarte rapid si mantele franeaza ingrozitor. N-am reusit sa ma adaptez si eram condus 3-0. Am revenit in joc si la 3-2 am ratat 8. Ma durea piciorul si n-am reusit sa ma pun bine pe lovitura. Vedeam drept dar atunci cand loveam tacul se ducea stramb. 8 asta a fost simplu rau Apoi totul s-a intors impotriva mea si am pierdut. Pe spate am jucat tot cu un jucator local bine pana am condus 6-1. la 6-1 desfac o masa grea si ratez ultima bila. De aici a inceput calvarul bile 8 ramase pe buzunar sau masca la 8. La 6-5 am ramas cu 2 bile si am inchis meciul. Greu dar astazi sunt in concurs inca. Voi juca cu invingatorul dintre Minca Andrei si Adi Scupra.
Florescu l-a invins Pe Babken , Gandac pe Raul ..
 
 Pe faţa tabloului: Son - Cristea, Voicu - Chiriţoiu, Capbun - Florescu, Gândac - Braga.
Pe spatele tabloului, azi, de la 10.30: Popa - Pupăză (învingătorul cu Iordan), Adi Scupra - Mincă (învingătorul cu Dragne), Steriu - Babken (12.00), Maican - Vali Scupra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu