vineri, 28 iunie 2013

MASTER tAC MECIUL 2

Ciudat meci cu mario. Am fost la Sereno
unde l-am antrenat pe Max apoi la sala am facut cateva minute bicicleta, cateva eliptica si cateva trageri de brate dar cu greutati foarte usoare. Am zis sa cresc putin adrenalina, cardio like gen.
Ca de obicei mi-am propus sa fiu mai devreme macar o jumatate de ora sa ma antrenez pe masa dar tot cu Alecu am plecat si pe la 8 eram 3 eu ovidiu si Mario

Am dat pe rand cateva mese, masa merge bine la buzunar, dar scoaterile lungi inca nu le bunghesc. trebuie jucat mai lejer, impins, ma simt ca pe gheata subtire.
Incepe meciul eram bine mental, cum am fost de altfel tot meciul. Poate prea destins pana la urma ... oricum mario a inceput praf si nu ma asteptam. Eu ma pregatisem pentru alt adversar :) La 3-1 pentru mine treaba era clara, doar sa fiu atent, sa culeg ce lasa mario. Din pacate ceva s-a intamplat, poate am luat meciul prea usor, nu stiu. Am ratat 3 sanse de break sau mese la  bila 8 sau am ratat 10  ... 4-2 pentru mine si jocul ala incalcit. La 5-2 era gata. Am dat si la un 10 prea greu la jumatate, trebuia safe si tot asa. Nu inteleg cum am ratat 2 bile drepte esentiale si nu foarte grele. vedeam bine bila dar cand ma aplecam si loveam se ducea stramb. Si timeoul asta ma omoara si nu pentru ca as fi foarte lent, dar astept sa zica  time ca o palma peste ceafa.

 Si uite asa se face 6-5 pentru mario  Eram frustrat dar am ramas acolo in meci, sperand la o sansa in ultimul joc. dupa ce l-am safeuit la 7, a gresit el contra safeul si mi l-a lasat pe buzunar. Trebuia sa ies cu retur spre centrul mesei dar alba a luat-o in stanga pe dupa 9. Uffff bine ca am vazut 8. M-am agatat de masa si bila alba s-a dus drept, Lejer la jumatate 9,  alba cu 3 mante prin spatele bilei 10, raman bine cu rasuflu usurat ca macar nu am pierdut de tot. 6-6 si pana acum 2 puncte, neinvins inca.

Trebuie sa mai exersez rautatea, sa trag de fiecare bila la maxim, in rest sunt cat de cat multumit. Si bineinteles nu mai fac sala in ziua meciului :)
Sunt convins cand o sa schimb tacul ca o sa joc si mai bine. Pana la meciul cu Sergiu din Iulie, am vacanta si pauza de biliard.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu