marți, 2 iulie 2013

Vacanta

De duminica am ajuns, primele 2 zile a fost extrem de nasol afara, ploaie, vant ... Astazi a fost prima zi cu soare si am profitat din plin. Hotelul se da 5 stele, cred ca 4 bulgaresti sunt de ajuns ... Mancarea e buna si au cateva restaurante situate afara in curtea imensa , italian, de gratar, mediteranean, asiatic. Totusi asa cum complexul e unul vechi renovat, asa e si cu mancarurile astea. Aseara la italian am avut salata de rosii cu copane de pui sau porc cu mamaliguta. Rosmarinul era italian cred :) Mai notabil a fost ca am ucis o albina cu cutitul dupa ce ne-a inspectat toti copii de i-a bagat sub masa LOL

Piscina interioara cu apa incalzita, sala de fitness e foarte ok, aparate marfa si am fost in fiecare zi. Ma fortez in plus cu cate un insanity workout pe zi ( cine stie stie !) corpul inca e reticent, dar sper sa ma reprogramez. Poate am innebunit dar mi-a ajuns cat am fost inactiv sa zic asa. De aia ma fortez sa fac si sfoara, sa ma simt mai tanar.

Plaja e inghesuita, plina de romani . Aaaaa am uitat. Hotelul e ticsit de romani. Parca nici n-am plecat din Romania :)

dar sunt baruri peste tot de unde pot sa ma servesc free asa ca nu ma plang

Diseara sper sa ma pot uita la Master Tac , e wireless cam peste tot dar slabut. Ciao !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu