joi, 17 aprilie 2014

La turneu 2

Eram deja obosit, ochelarii varza, toate conditiile.
Dar imi doream sa joc bine si nimic de pierdut. Pana la 4-1 pentru mine am gonit ca nebunu pus pe automat. Si cat de placut e sa rupi masa in doua, alba se aseaza perfect, bilele se duc cuminti in buzunar ... daca se putea opri meciul acolo ce bine era ... Din pacate nu am spart asa de bine incat sa tin distanta. Poate trebuia sa iau un timout ceva ... Am spart si aveam sansa de safe dar nu puteam ascunde bila sau sa incerc o bila taiata rau. Am ales ultima varianta si i-am dat masa pe tava. La 4-2 prind masa si ratez combinatia 7 cu 9. Era usoara asa dar era spatiu mic pe langa bila 10 pentru septar. Totusi cauza a fost balansul si ultima lovitura, prea moale. Am dat prea usor jocul asta. Raul rasufla usurat si eu ratez iar sansa de 5-3. Bilele incepusera sa se distanteze politicos, sa fie mai reci. Nu le mai simti aproape, te lasi masca, ratezi pozitia... Din moment ce eram in varf ma trezesc la 5-6. Am masa de facut, inima pompeaza incerc sa trec pe automat din nou. Al dracu de greu... Al micu turuieste in cap ai avut 4-1 ai ratat pe aia ai dres pe ailalta. ii dau 2 pumni imaginari si tin ritmul. ufff a intrat 10. 6-6 si sparge Raul. Ma rog la o sansa sa intru la masa dar el face singurul break al serii chiar atunci. Atat de aproape parca era mai bine sa o iei la zero. Este greu sa te uiti in oglinda si sa inghiti in sec in momentele alea Dezamagit de rezultat dar destul de multumit de joc in afara 4-5 bile importante. Am avut multe bile, peste 80% jucate corect ceea ce imi da sperante pentru viitor.
A doua zi am jucat pe piramida looserilor, deja si mai obosit si mai chinuit de picior am jucat destul de rau cu dl Bratu. Noroc ca el a cedat si a dat chix in loc sa faca 5-5 am facut eu 6-4. De aici m-am trezit si am facut 3 jocuri decente si am castigat 9-4. In ultimii 4 am jucat din nou cu colegul Costin care a venit mai odihnit si chiar a jucat bine. A preluat conducerea si cred ca a fost un meci destul de bun tehnic. De multe ori am facut amandoi runuri frumoase. Am reusit sa intorc scorul si am ajuns la 7-5. Deja eram obosit mental si nu m-a mai ajutat nici soarta. A ratat costin, 5 s-a lipit de 8 in propierea mantei si aproape de 10. Nu prea vedeam un safe cat de cat, am dat dupa 10.  Am lovit exact si 10 s-a dus cuminte pe langa manta, numai ca alba si-a prins efect mare si a intrat in cros in buzunarul de colt departat. La m7-6 aveam o iesire cat de cat dificila. M-am pus repede si desi mi-am dat seama ca nu m-am asezat suficient de bine pe el, nu m-am mai ridicat. Am ratat, s-a facut 7-7, el a facut break si era 7-8. O eroare simpla m-a dus de la 8-6 la 7-8. Am incercat sa ma adun si pe cand era sa fac si eu break, parca ma lasau puterile in timp ce ma apropiam de final. N-am dat prea convins la 8 si m-am lasat masca la 9, fix dupa bila 10 ! Jump nu mergea, simteam sa nu mai am putere nici sa ma enervez. Am dat pe langa bila si meciul s-a terminat. Ar fi fost frumos 8-8 dupa 2 breakuri dar nu a fost sa fie. data viitoare voi fi si mai concentrat si mai atent, este tot ce pot face. Si colegul Costin a prins o zi buna jucand o nota mai bine decat mine. Am luat un loc in scaun si am privit finala mare. L-am studiat pe fratele Ovidiu si sincer nu cred ca a gresit abordarea pe mai mult de 2-3 bile. Ma refer la aliniere, balans, lovitura ... Tot. Bile decat una singura a gresit. Cred ca din punct de vedere abordare bile este jucatorul care le abordeaza cel mai constant. Daca esti la un concurs si vrei sa mai inveti ceva, te uiti la cei mai buni. Nu asa ca la televizor. Uita-te cum se aliniaza, cum face balansul, cand face pauza ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu